Rätt håll.

Positivt
Jag är en sån där som alltid säger att man ska se positivt på tillvaron. Det finns alltid två vägar att gå, valmöjligheter. Men så blir man sjuk och fastnar i negativa banor, det är tungt. Idag var jag ute med hunden och ordnade en del av Sambons present. På vägen hem gick jag förbi ett företag som arbetar med det jag utbildar mig inom. Så jag frågade om de behövde extrapersonal. De hade tänkt gå ut med en annons inom kort så jag kom väldigt lägligt tyckte hon. Nu har jag skickat CV och referenser till den ansvarige och är lite spänd. Det känns som om jag börjar få lite ork nu och som om jag är på väg åt rätt håll.

Yoga
Har fortfarande inte hört något om yogan och det gör mig lite ledsen. Nu måste jag kanske försöka hitta något annat att träna, som passar som gravid. Jag känner mig lite låst eftersom jag gillar träning som "inte är bra" som gravid. Men jag måste nog börja träna, det mår jag bra av. Nu måste jag skynda mig, sambon hämtar mig snart för renoveringstrippen till hans mamma. Kommer kännas konstigt när det är klart, flera dagar i veckan går ju åt detta projekt numera. Vad ska vi göra av tiden?



Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback