Allt i allo och bilder.

Samtal
Fick ett samtal idag från jobbet. Jag ska jobba ikväll och en dag nästa vecka. Sen går jag på schema från januari. Det känns spännande. Skönt att få en vardag igen. Det skrämmer mig lite att veta att jag inte kommer ha rutiner när bebis kommer men tar det först då. Jag tror inte att jag hade fått jobbet om jag inte hade kunnat dölja graviditeten.


Gravid 23+4



Pepparkakshus
Vi har gjort klart vårt pepparkakshus. Vi började med delarna. Sen låg de rätt länge innan vi satte ihop dem. När huset väl var ihopsatt dröjde det ett tag innan det dekorerades men nu är även det gjort. Jag tycker pepparkakshus är så mysigt men det är sällan jag tagit mig tid att göra ett.


Pepparkakshus

Pepparkakshus


Barnvagn
Vi köpte första delen av barnvagnen i helgen. Vi har bestämmt oss för en barnvagn från Emmaljunga. Till den tänkte vi ha en quadrolift istället för liggdel. Quadroliften är en hård- och mjuklift samt åkpåse och sittdyna. Läs mer om Emmaljungas Quadrolift här. Den vi köpte var nedsatt med 1000kr så vi köpte den för 1200 kr eftersom det är förra årets modell. Vagnen kommer bli en 2012:as modell och beställs i januari. Jag längtar tills jag får säga att vagnen är min. Det känns så rätt när vi är och "provkör" vagnen. Såhär ser vår quadrolift ut;


Quadrolift - Emmaljunga


Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback