Tidig julklapp.

Julklapp
Igår fick jag en julklapp på posten. Min vän S hade skickat den. Vännen sa att jag fick öppna paketet direkt. I paketet fanns ett gravidsmycke med små fötter på. Jag har tidigare tittat på gravidsmycken och då är det halsbandet ett av de två modeller jag tittat på. Samma vän gav mig ett berlockarmarmband med en ängel (skyddsängel) när jag fick ett MA. Väldigt betydelsefullt. Ibland är det en sån liten tyst gest väldigt betydelsefull. Jag tappade min skyddsängel eftersom den lossnade från fästet, det tog ett tag att smälta det men en dag bestämde jag mig för att det fanns en anledning till att den lossnade, det kanske var dags att släppa taget om det barn jag hade men aldrig fick. Då träffade jag min nuvarande sambo.



Julklapp från S ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är värdefull!

2011-12-20 @ 13:44:20
URL: http://mammasofie.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback