Billigt och lussebullar.

Hormonpåverkan
Efter att jag blev gravid har det som sårade innan börjat såra ännu mer. Jag vet att jag hade känt mig ledsen om det hände innan graviditeten men idag sårade det något otroligt när en kompis och jag skulle ses, vilket inte blev av. Idag kände jag mig så billig. Jag vet att jag går hemma om dagarna men jag vill faktiskt ha respekt ändå och jag upplever att många i omgivningen utnyttjat att jag alltid tar mig tid för dem. Så jag och Sambon gick ut med hunden och jag fick gråta ut.

Vänner eller bekanta
Jag har börjat lägga många kompisar och vänner i bekanta-kategorin. Det är ingen idé att försöka ens en gång, jag får inte tillbaka så mycket som jag ger. Folk som inte kan säga ja eller nej, som inte kan säga en tid eller som inte håller det de lovat...de åker till bekanta-kategorin. Det börjar bli många där men samtidigt vill jag inte lägga energi på sånt som tar energi från mig. Jag behöver energi just nu och om jag inte får något tillbaka så kan det vara.

Dagens ljusning
Efter många tårar och mycket gnäll och tröst så kom jag och sambon tillslut iväg och handlade så vi kunde baka lussebullar. Vi handlade även lite mat på vägen, ingen var direkt sugen på att göra mat hemma. Mitt huvud har gjort ont hela dagen och speciellt efter alla tårar så nu är det dags att lägga sig ner och vila huvudet. Imorgon kommer säkerligen något annat att gråta för, för gråta gör jag.


I degen finns självklart Kesella.


Tomten har bestigit ett berg! Imorgon ska andra ljuset tändas.


Det finns åtminstone en klapp i säcken!


Kommentarer
Postat av: Martin

Finfina lussebullar! Det gjorde du bra.

2011-12-04 @ 13:48:47
Postat av: Magdoo

Martin: Tack söta du!

2011-12-04 @ 18:08:36
URL: http://magdoo.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback