Ännu en dag.

Helgen
I går var vi hos Sambons mamma för att renovera lite. Vi pratade och flyttade på en bil. Hunden fick springa löst på tomten, hon tycker om att vara där eftersom hon får vara lös. Det glädjer mig.

Sömn
Sömnen har varit påverkad de senaste dagarna. Jag har vaknat vid fem och har haft svårt att somna om, känner mig febrig och helt slut. Sambon fryser om nätterna medan jag svettas. Det känns jobbigt. Inatt hade jag jättesvårt att somna om och trots öronproppar så hörde jag sambons veckarklocka. Magen känns obehaglig, ivägen på ett sätt som jag inte vet hur jag ska beskriva. Magen är inte tjock riktigt ännu men...igår mådde jag illa, jag trodde verkligen att jag skulle spy. Jag kände mig varm och fick öppna fönstret, ändå vaknade jag svettig på natten. Sambon fryser på natten så jag tror faktiskt att något är fel på mig. Eftersom jag aldrig varit gravid så är jag nojjig, vet inte om det är normalt osv.

Idag
Idag är en tung dag, så brukar måndagar vara. Efter en helg med sällskap (sambon iaf) så blir man återigen ensam. Sambon tränar på måndagar, något han ställt in ibland för att jag mått dåligt. Förra veckan tappade han lusten och jag försökte pucha honom utan att lyckas. Jag ska se på dåliga tv-program och äta skräpmat. Solen skiner och himlen är klarblå så jag ska försöka mig ut på en något längre promenad med hunden idag.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hoppas vi båda får sova ordentligt i natt :) kram

2011-12-05 @ 14:49:39
URL: http://mammasofie.blogg.se/
Postat av: Magdoo

Sofie: Jaa, vi får hålla tummarna! ♥

2011-12-05 @ 15:15:23
URL: http://magdoo.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback