Bebis, bebis, bebis.

Händer just nu
Bästa kompisen är på besök i helgen. Hon har sin hund med sig så vi har varit på långpromenad i skogen och åkt till hundöarna. Hennes hund har mycket energi och han är lite trög så han fattade inte riktigt hur man skulle bete sig där men det gick bra tillslut. Min lilla skrutta hittade en hund att leka med, hon brukar inte leka med hundar så man blir lite tårögd när man ser henne leka. Har sett henne leka två gånger under mina två år med henne!

Bebis
Igår kände jag två sparkar. Väldigt svagt men ändå är jag helt säker på att det var sparkar. Kändes som bubblor i magen. UL (UltraLjud) visade att bebis är väldigt aktiv emellanåt så den lever. Ändå blir jag så nojjig. Efter vecka 24 tror jag att det kommer kännas lugnare eftersom det då kan bli ett prematurt barn (tidigt fött, före v.37) med bra odds för överlevnad. Magen syns i princip bara att det är på väg att bli en bebismage om man ser framifrån, inte från sidan. Det kommer nog men blir ändå så nojjig.


Bernard, vår bilmaskot.


Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback