Jag har bestämt mig.

Nu har jag bestämt mig. 1½ dygn av amning var tredje timme á la 1h/tillfälle ger inte mycket sömn. Jag orkar inte helt enkelt. Amning tar extra energi jag har behov av sömn och mat men får gott välja antingen eller. Det orkar jag inte. Jag är helt slut nu. Tårarna rinner varje dag, jag känner mig värdelös. Tryckte i pyret ersättning två gånger igår, hon spydde tillslut men hon blev åtminstone mätt! Nu låter det kanske hemskt men deras mättnadskänsla kommer inte riktigt i tid och därför blir det så. Ska ringa till barnmorskan, vet inte om det är den på bvc eller vem man ska prata med? Ska ringa och fråga i alla fall om hur vi går tillväga. Pyret mår inte bra av att jag inte mår bra så det får bli såhär, lyssna på min kropp. Nästa barn kanske funkar bättre, då har man vanan inne av vissa andra saker som man inte har nu. Vi hoppas på det..

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback