billigast så.

Åh, idag är jag inte riktigt människa. Pyret vaknade sju. Lyx för vissa men har man vant sig vid att sova till nio så känns det tungt. När pyret var liten och vaknade var 3-5 timme så var det inte lika jobbigt men nu..! Sen har jag sovit kasst inatt också, det kan ju också spela in..Ni vet en sån där morgon då det känns som om man precis somnade eftersom man låg och vred sig i evigheter innan man somnade? Precis en sån natt! Positivt är att pyret accepterar ryggen i sjalen nu. Förstå vilken avlastning?! Jag och en kompis har planer på att göra en bärsjal som heter mei tai. Ja, jag är galen i sjalar men jag tycker också det är mysigt att pyssla. Det finns olika mei tai men det är en sjal/sele... Den är enklare att få upp på ryggen men jag är själv tveksam till huruvida den avlastar lika bra? Men variation är bra! I eftermiddag kommer en kompis förbi och vi ska ta oss till syaffären och kolla tyger. Tur att jag och sjalkompisen har samma smak, det blir billigare så... Haha.

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback