Denna värld...

Denna värld är som den är när den inte blev som den skulle. Min skola likaså. Fick ett mail från läraren i första kursen för terminen; komplettering och hon var bitter! Läst uppgiften för fler personer och ingen av dem ser riktigt hur hon menar utan att specificera. Jag kan ta en komplettering, det är skolans sunkiga sätt att agera jag ogillar. Det är så otroligt olika i kurserna. Hon tyckte inte om mitt sätt att skriva arbeten på. Fick också mail från en annan lärare i sista kursen (läser bara två kurser denna terminen) och hon skrev att det var en fröjd att läsa mina arbeten och såg fram emot nästa arbete..? Något är konstigt eftersom jag faktiskt skrivit på samma sätt och svarat på frågorna som står i beskrivningen. Ja, man skulle ju önska att de var lite mer...eniga om hur skolan skulle skötas och arbetena skulle skrivas... det har varit problem sen jag startade skolan förra året men nu orkar jag inte lägga energi på ruttna lärare längre. Går kompletteringen igenom så är det bara kursen med läraren som gillade mitt arbete kvar. Två teman ska in innan jag  är klar med utbildningen! Önska önska önska!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback