Fullt ös.

Idag är en dag i glömskans tecken. Jag orkar inte tänka på morfar. Jag orkar inte tänka på motgångarna. Klart att jag tänker på det ändå men jag försöker att inte fokusera för mycket. Vi har haft en riktigt långfrukost då sambon sa att han aldrig skulle äta mer. Han fick havregrynsgröt på fiberhavregryn och sen stekta ägg, stekt korv, bröd, varm choklad yoghurt och flingor (till mig även; vita bönor i tomatsås och champinjoner, te och ingen choklad eller gröt). Vi blev rätt mätta. Sen tog vi oss ut på hundöarna för att hunden skulle få motionerna och där lekte hon riktigt ordentligt med en hund. Mitt mattehjärta smälte eftersom hon endast lekt med hundar tre gånger under mina två år med henne. Alltid små hundar. Väl hemma började vi baka en "Lyxig chokladkaka" gjorde middag (tacos) och en pastagratäng som vi har gjort för att ha som matlådor. Nu har vi ätit, gjort matlådor och väntar på att tårtan ska svalna så vi kan ha lördagsmys.

Har inte orkat med telefon, samtal och sms idag. Det är ändå inte så mycket positivt som sker så jag försöker avskärma mig för att hantera det jag har. Fullt ös är skön avslappning när hjärnan inte behöver mer. Man har liksom inte tid att tänka.


Kommentarer
Postat av: Sussi

Förstår att ni blev mätta efter den frukosten :)



Sv. Jag vet inte vad chokladen kostade. Blundade för den delen men jag tycker den var värd att köpa. Jag älskar saltlakrits.



Kramisar

2012-02-12 @ 12:19:15
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback