Komplettering

Skickade in Tema 1 i skolan tidigare i veckan och fick en komplettering. Läraren frågade om min mall för att skriva temaarbetet. Det roliga är att jag använde mig av ett tidigare (godkänt) arbete som mall. Ändå fick jag komplettering för denna lärare vill ha alla ord beskrivna som står i kursuppgiften oavsett om de är relevanta eller ej. Vi ska bli förberedda på universitets- och högskolestudier. Jag har studerat på universitetet i tre år och har aldrig fått underkänt, ändå får jag inte godkänt på en mall nu när jag läser komvux?! Ja, världen är rätt udda. Nu har jag skickat in komplettering och Tema 2 och sen är det bara tre teman kvar och om det blir uppsägning på andra jobbet så är det en kurs kvar också. Sen är jag klar för att bli mammaledig. Håll tummarna! Anar en viss gnutta hopp?

Nu ska jag lägga i tvätt och sen har sambon sagt att vi ska åka och hämta ut min nya mobil! Han kommer direkt från jobbet och hämtar mig för att åka och hitta en nya telefon. Jippie!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback