Otur.

Jag ska inte göra saker idag. Tror ni inte jag åker på en bot idag? Såklart. Så nu har man fått sin första bot bara för att man inte har något perspektiv på vilken dag det är längre... Nu har jag gett upp tanken på att försöka få saker att funka idag. Tänker försöka mig ut i det fina vädet idag, inställd på att ha sjukt ont i fogar och allt sådant sen. Men vad spelar det för roll? Har ju ont oavsett!

Hade besök hos BM idag och nu verkar det som om huvudet är fixerat. Hon kunde inte säga 100% eftersom bebisen ligger så långt in. Än en gång råkade BM säga att "hon" ligger långt in. Blir jättenojjig av tanken. Vill ju ha ett friskt barn helst och vet inte vart detta flick-tänk kommer från!!!

Hjärtljuden låg normalt, som alla andra gånger. Värderna likaså. Det verkar bli ett friskt barn helt enkelt! Så som läget ser ut just nu. Men allt kan man ju inte se eller känna så vi får se... 31 va SF-måttet. Allt var svårt att känna idag. Hon fick leta länge för att hitta SF och bebis huvud och så.. men men. Vi är också introducerade för vår kommande kontaktperson på BVC. Det känns ju bra. Skönt att veta vem man träffar sen och så.

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback