Förlossning

Första samtalet till förlossningen är gjort nu (FL). Jag har haft ont i högra delen av magen sen snart ett dygn. Ringde tidigare ikväll eftersom jag faktiskt känner mig handikappad av smärtan. Hjälp in och ut ur bilen, smärta av alla rörelser osv. Först trodde jag det va foglossningar och att jag får skylla mig själv som glömt bältet hemma. Men det är bara inse att det nog inte är det. Ringde och berättade om min smärta och de sa att jag ska hålla uppsikt eftersom det kan handla om en inflammerad blindtarm, inte helt ovanligt som gravid tydligen. Om inte så kunde det vara bebis som trycker mot tarmarna. På något sätt hoppas jag på det sistnämnda..? Om det fortsätter ska jag ringa förlossningen i staden jag nu befinner mig i för att åka in och kontrollera. Stolthet finns ju kvar och vettetusan om jag åker in i första taget? Kanske borde ringa fl i staden och kolla med dem?

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback