midsommar

Midsommar blev bra. Pyret sov mest och jag misstänker att hon inte är helt kry. Men hon åt så jag är inte orolig. Det är mycket när man fått barn första gången som jag tror att man glömmer så jädra fort. Jag vill inte glömma. Jag vill vara en sån som folk kan prata med när de får sitt första barn. En sån som kan minnas bra och dåligt.

Pyret sover fulla nätter nu, det är mer regel än undantag. Om hon vaknar på natten är det inte mycket som behövs för att somna om. Skönt!

Midsommar...första dagen någonsin som vi inte hade gallskrik hela kvällen! Tjohej! Kolik kanske var svaret på våra problem? Det ska ju försvinna runt tre månader, en ålder pyret närmar sig nu.

Midsommar ja. Sol. Regn. Precis som det ska vara. Men vi gjorde inget annat enligt tradition. Det blev schnitzel på balkongen och en film på kvällen. Lika bra. Mer än så hade jag inte energi till! Men vi tömde massvis av kartonger också! Skönt att slippa se dem!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback