bombnedslag

Det blev ingen hund igår. Tydligen hade tiden inte räckt till för det den skulle räcka till. Så hunden kommer hit idag. Vet inte riktigt hur det blir med sakerna som skulle till hemstaden dock men allt löser sig ju alltid.

Idag ska Svt komma hit men hon sa också att hon skulle höra av sig under måndagen (igår) för att stämma av och det har hon inte gjort..? Men men. Ställer in mig på att hon kommer så får vi se.

På eftermiddagen är det parrådgivning eller familjeterapi...vad det nu heter! Vi får se hur det blir. Har haft en rätt bra tid nu. En vecka iaf. Känns konstigt att gå när det är bättre men det är väl så det funkar...

Men jag längtar till morgondagen! Onsdag, kära onsdag! Då ska vi köpa färg till barnsängen. Varför just onsdag? Jo, för att den var slut i butik. De kunde blanda till den men för en extra kostnad! Löjligt. Är den slut får de väl blanda färgen till samma pris? Inte vårt fel att de missbedömt mängd..! Men men. Åkte till en annan affär och där kostade färgen nästan 50 kr mer än i första butiken.

Tror ni inte att jag sov förhållandevis bra inatt? Just inatt. När jag skulle upp vid fem för att följa sambon till jobbet för att han ska kunna jobba 45 minuter längre när vi ska på rådgivningen/terapin. Så det blev inte mycket till sömn... Typiskt!

Måste fixa lite här hemma, ser ut som ett bombnedslag ju!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback