Händelserik dag!

En fin dag idag! Solen skiner och jag har träffat en kompis, mycket trevligt! Vi gick lite i centrum och sen fick jag samtal från höger och vänster. Roligt men herregud så stressande det blev tillslut. Sambon är ute och åker hoj och plötsligt behöver jag få tag i honom men det går inte för han varken hör eller känner mobilen när han åker hoj. Hur blir det när jag ska in på förlossningen?! Nu är han på väg hem. Jag är sådär härligt soltrött. Ni vet, trött för att man fått sol på sig?

Vi får se hur dagen artar sig, det är en del som händer nu... Inte för min del men, jag kan inte avslöja! ;)

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback