Inte alltid så lätt!

Åter igen ligger jag i sängen och skriver. Vi pratade lite igår. Det är bra. Vi har en del att arbeta på i relationen men det var skönt att få spy galla lite för att få distans. Jag tycker inte vi hittat någon lösning ännu men hoppas att vi inte är långt ifrån den. Vissa rutiner är skönt att ha så man slipper känna att det tråkiga bara ligger på en själv! Igår var det fika med mammorna och det var supertrevligt! Jag åt faktiskt ädelostpasta, vad experterna än säger så tror jag inte att en portion skadar och en annan mamma åt samma! Däremot är jag galen i dessertostar så mycket vill ha mer! Ostbricka på bb hjulld inte vara fel! Efter träffen tog jag med mammakompisen hem, vi pratade en del om relationer, bråk, tjafs och allt sånt vi varit med om innan träffen sen körde jag hem henne och skulle lämna bilen hos sambon som inte tyckte att det var någon bra dag för rengörning av bilen igår... Hämtade min bror och åt mat samt pratade en del om allt och inget. Sen gick han och jag la mig för att sova. Eller däremellan pratade jag och sambon. Sovit ganska bra inatt men är hungrig som ett monster nu! Halv åtta? Usch, inte lätt att vara jag!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback