såhär.

Blir så arg på mig själv som litar på att folk ska göra det de säger fastän jag vet att folk gärna förhalar saker. Nu har jag bokat tid för besiktning, jag som inte hade koll ens på vart man gjorde det utan faktiskt har bett om hjälp men inte fått hjälp. Så nu har jag en tid...inte alls någon bra dag men den ska vara besiktigad innan sista april och jag vet inte vad som är bäst. En nyfödd i bilen eller att riskera att föda. Är inte så säker på att jag vill besiktiga bilen i något av tillfällena. Jag är helt gråtfärdig. Sambon ser helst att jag gör besiktningen. Jag orkar inte tänka tanken just nu ens.. Avskyr denna kväll och jag har så svårt att sova när jag känner såhär och speciellt om jag dessutom känner att sambon inte verkar se eller bry sig ens om man säger något rakt ut till honom. Ååååh, jag saknar vår tid på distans. Då blev det inte såhär. Nu tänker jag våldföa mig på hans internetbank och föra över pengar till gemensamma kontot så att våra räkningar kan betalas. Inte alla som kan betala räkningarna varje månad! Jag kan det definitivt inte. Undrar vart hyran är? Inte sett den bland räkningarna... Suck.

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback