Vänta, vänta, vänta!

Visst ja. Var ju hos BM på extrakontroll igår. Kom sent eftersom det drog ut på tiden med SVT. Glömde i all stress att fråga om hur man gjorde för att välja det BB jag vill ha. Typiskt! Men måttet såg bra ut, 33 tror jag hon sa? +2 cm har jag för mig och det var 31 sist väl? Bara de säger att det är bra så är jag lugn. Hjärtljuden är åt det lägre numera. Förut låg de alltid på luriga 140 men har gått ner mot 138 och 136. Allt mellan 110 och... jag minns inte vad det övre är men 140 är typ mitten. Om man ska tro alla rön så är låga hjärtslag en pojke så det blir nog en pojke. Jag ställer in mig på det. Lika bra. Sambon har ställt sig in på en tjej. Inget går ju att säga säkert. Har inte vibrationerna från bebis kissande = borde vara tjej? Under 140 i hjärtlsag = pojke? Liten i magmått = flicka? Magform... jag vet inte? Äsch, det är nog helt enkelt så att vi får inse att inom 34 dagar så vet vi vad det blir. Väntan börjar bli påfrestande nu!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback