visning och svt

Idag är det dags för visning av lägenheten och jag hoppas det går bra! Vi har städat och röjt en massor. Nu är det ju nästan så man vill bo kvar! Riktigt rent och fint! Hoppas folk kommer ihåg att ställa klockan så de kommer på visningen! Annars kanske de kommer imorgon. Tur det är två dagar. Tänk om mäklaren glömt ställa om klockan?! Oj oj, det skulle vara komiskt, haha.

Själv ska jag träffa SVT för lite mer filmning. Är lite trött på det nu, känns som om jag vill få ut lite mer av mitt privatliv innan bebisen kommer. Mest för att jag känner att de kom i tisdags och sa att de ville filma i helgen (som om jag inte har några planer?) och sen bad mig föreslå en tid och då tyckte jag att tolv var bra men det ville de ändra till ett och då sa jag ifrån. För jag må inte ha så mycket planerat men att fördriva en timme utan att kunna vara hemma (visningen är tolv) och sen filma i två (säger dem) timmar känns inte så skoj. Halv ett sa de då. Nej, de får faktiskt anpassa sig lite. Vill de ha med mig i programmet så får de göra det. Jag är faktiskt något som kallas för höggravid och då får jag bestämma lite, det har jag bestämt!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback