god natt?!

Att man kan bli så trött på sitt eget barn är otroligt. Men en natt som inte är bra kan göra den mest toleranta irriterad. Ja, helt ärlig. Ville kasta iväg pyret inatt. Inget dög. Fick mat. Kräktes över mig, sängkläder och sig och...ja. Men tror ni ungen är nöjd? Vanligtvis är kräk ett bra tecken på mättnad men i natt skulle hon ha mer mat?! Kolla garderoben, finns där mer nattkläder? En uppsättning. Mer mat. Vrida. Vända. Gnälla. Skrika. Börja om. Mitt tålamod tryter efter någon timme. Mitt i natten?! Jag har vad kompisarna brukar kalla för en ängels tålamod men jag har också taskigt morgonhumör. Någonstans ska väl irritationen visa sig? Sen vaknar sambon och ska till jobbet. Börjar fråga hur jag mår osv. Blev irriterad. Ville ju sova!!! Länge sen han avlastade en kväll/natt. Jag behöver avkastning nu, det är en jobbig period med pyret!

Kommentarer
Postat av: Sussi

När man inte får sova så orkar man inte mycket. Hoppas hon snart börjar sova lite bättre på nätterna. Frågan är hur länge man orkar med praktiskt taget noll sömn. Håll ut, hon kommer börja sova lite bättre sen. Talar ej av egen erfarenhet (bevisligen ;)) men har många vänner som har barn och dom säger så. Förhoppningsvis stämmer det även i ert fall. Kramisar

2012-05-22 @ 20:54:53
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback