sömn och behov.

Efter ett par dagars okej sovande börjar det nu igen. Orolig sömn. Dundrande huvudvärk. Öm kropp. Behöver jag säga mer än att jag är trött? Jag vill kunna vakna på morgonen och känna mig utvilad!!! Pyret sover hela nätter och har så gjort länge. Visst har det krånglat ibland men i regel sover pyret 11-12 timmar per natt. Jag sover runt sex timmar och kan garantera att jag är i behov av mer! Tålamodet tryter, orken försvinner och lusten ska vi inte tala om. Jag är besviken på min omvärld och irriterad nästintill konstant. Mest för att jag inte mår bra.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Trist att du inte kan få passa på att sova när pyret sover så bra. Utvilad känner jag mig på helgerna, då brukar jag kunna sova ut. I veckorna sover inte jag heller mer än ca 6 timmar. Nu har inte jag ett litet barn att ta hand om men i veckorna känns det ibland som om man går i en dvala. Kan bara tänka mig hur det måste vara för dig då..

Kramisar

2012-11-15 @ 20:31:49
URL: http://allt-om-inget.bloggplatsen.se
Postat av: Sussi

Trist att du inte kan få passa på att sova när pyret sover så bra. Utvilad känner jag mig på helgerna, då brukar jag kunna sova ut. I veckorna sover inte jag heller mer än ca 6 timmar. Nu har inte jag ett litet barn att ta hand om men i veckorna känns det ibland som om man går i en dvala. Kan bara tänka mig hur det måste vara för dig då..

Kramisar

2012-11-15 @ 20:32:28
URL: http://allt-om-inget.bloggplatsen.se
Postat av: Sussi

Glömde svara på din kommentar..

Det gör inget att du skriver om Doris. Nu har den värsta sorgen lagt sig och man minns och kan prata om dom bra stunderna. Spike och Doris är väldigt lika i vissa avseende. Bl a badningen :)

Kramisar

2012-11-15 @ 20:34:35
URL: http://allt-om-inget.bloggplatsen.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback