rubrik saknas

Idag är en tung dag. Jag orkar inte. Vägrar gå ur sängen. Tjafsen är ofta nu. Njutningarna få. Jag vet inte om det är värt att vara två när det ser ut såhär. Känner mig ensam men med mer disk, tvätt, matlagning och städning. Klart vi båda gör saker men inte alls i samma utsträckning. Fick frågan hur länge jag skulle ligga kvar i sängen. Tills vi hittat en lösning kanske är rätt svar? Nu är det jag som jobbar och drar in pengarna. De kommer läggas på andra saker. Nu har jag "makt" och slipper känna mig maktlös och ovetande. Mitt sparkonto är så en tjugondel av sambons. Rättvist? Jag fick veta summor idag. När jag gått omkring och kämpat för att få mitt sparkonto att överstiga de fyra siffror som är så springer sambon med sex siffror...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag är så glad för din skull att du har ett jobb! Det tar på energin när man är utan. Men som du skriver, om man lever i en miljö där man inte kan hållas sams kanske man inte lever i den bästa situationen, varken för dig, din sambo eller ert barn. Hon kommer växa upp och bli större snart och ingen mår bra om det bråkas för mycket. Men kanske problem är till för att lösas? Ni kanske kan komma tillrätta med dom? Livet kan ta en åt alla håll. Det är bara du som kan avgöra vilket..
Hoppas allt ordnar sig till det bästa. Det är du värd!!

Kramisar

2012-10-20 @ 22:52:19
URL: http://allt-om-inget.bloggplatsen.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback