Beslut.

Jag funderar på om det finns något sätt att pumpa och ge ersättning som minskar produktionen? Hur ofta ska man pumpa då? För går det inte att dra ner produktionen snabbt så vill jag inte ha mjölk längre. Då vill jag ta medicin och avsluta. Inatt läckte jag igenom två omgångar. Sista gången gav jag upp och försökte sova vidare, dyngsur från bröst till navel. Det sitter säkert någon med för lite produktion som inte förstår mitt problem men jag hade gärna gett bort den mjölken till dem med för lite mjölk! Hade hellre haft för lite mjölk och     kompletterat med ersättning än att ha det såhär. Pyret vill inte ha bröstet för det verkligen sprutar mat i munnen på henne, det blir för mycket! Jag har konstant sprängfyllda bröst (jag som för ett par dagar sedan hade lite mjölk i några dagar..? Liiite överproduktion är en sak men såhär mycket? Finns inte lagom längre?) samt läckande bröst... Nej, pest eller kolera. Lagom är tamitusan bäst. Från och med nu ger jag bara flaska. Köper hem ersättning och pumpar så sällan som möjligt. Minskar inte produktionen till nästa möte hos BM så ber jag om hjälp med att avsluta produktionen. Man kan sälja sin bröstmjölk men det innebär ju ytterligare en procedur och det vet jag inte om jag orkar med? Kan ju ringa och kolla upp det iaf...

Pyret har fått flaska sen i morse och verkar bra mycket mer nöjd än igår!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback