lösenord

Jag försökte lösenordsskydda bloggen men hittade inte det? Kanske för att jag måste göra det via datorn? Jag är less på mig själv. Jag vet inte vem jag är längre. Mamma...ja, men mer? Är jag älskad? Omtyckt? Värdefull? Inatt har jag, ännu en gång, sovit dåligt. Vi har ännu en gång tjafsat. Pyret har ännu om gång vaknat till på natten och jag har ännu en gång ont i magen, inre oro, stress och jag vet inte allt. Nu snorar pyret så det är väl en förkylning eller så... Mindre sömn för mig. Jag har blivit en bitter kärring med svarta ringar under ögonen och huvudvärk... Jag avskyr mig själv.

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback