perfekt

Läste om den nyblivna veckans blogg-mamma vars dotter hade kolik men det var inte jobbigt utan bara lite påfrestande..? Jag har aldrig hört någon säga att kolik inte är fruktansvärt, hemskt och sjukt jobbigt men om hon inte tycker det så. Ibland önskar jag att alla såna mammor fick en släng av pyrets första tid på jorden. För visst klarar man sig igenom det men jag kommer aldrig glömma hur jobbigt det var. Visst fanns det ljusa stunder men det var jobbigt också. Jag minns en gång då vi åkte till stan för att ta en glass och pyret bara accepterade kullerstensåkning...numer avskyr hon det. Numer avskyr hon vagnen. Som hundägare med barn och kass rygg är dessa bärpromenader ingen höjdare. Vagnen är också jobbig. En gång har hon accepterat att bli buren på ryggen. Men visst är det underbart ibland men ibland är det faktiskt förjävligt! Precis som livet är; inte alltid så jävla perfekt! Men bra nära.

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback