Nyheter.

Det är mycket som ska fixas nu. Jag har blivit sjukskriven till 50% och ska studera på 50% nu. Ringde CSN igår och de är inte så förstående. Skolan försökte men hade aldrig varit med om det så de behövde kolla upp innan de ordnade. Men skolan var hjälpsamma iaf. Sen fick vi en god nyhet igår. Vi ska flytta till min gamla hemstad. Vi vann budgivningen. Jag tycker det känns lite komiskt för det har blivit tredje gången gillt tre gånger i rad. Tredje lägenheten vi kollade på. Tredje lånelöftet vi fick (fick ändra det tidigare osv). Tror ni inte det var tredje budet vi la som vi vann på? Tre, tre, tre...

Vi har inte berättat för alla eftersom sambon vill berätta för sina vänner innan jag går ut offentligt på facebook (en av hans vänners skvallerbytta till fru finns på min vänner lista) så jag får försöka berätta steg för steg för vännerna. Jag längtar tills jag får sluta vara så tyst om det. Känns lite som att kvävas när man fått något positivt att se fram emot. Tror vi måste ringa banken igen. Vår lägenhet är fotograferad och runt bebis ankomst är visningen. Vi hade ett datum drygt två veckor innan att välja på så vi tog det. Jag föddes tidigt och är första barnet så...vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Ninja

Vad roligt för er :)

2012-02-02 @ 19:00:03
URL: http://nordtellus.blogspot.com
Postat av: Sussi

När man är glad vill man ju skrika ut den glada nyheten! Svårt att hålla tyst :)

Glad är jag för er skull i alla fall. Skönt att komma hem till vännerna igen..



haha tömma knät låter värre än vad det är. Det är en lite bredare spruta som läkaren sticker in sen sköts det av sig själv. Allt läkaren gjorde var att byta behållare när den första var full. sen tömde han lite till..



Kramisar

2012-02-03 @ 23:41:17
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback