bärsjal

jag använder bärsjal istället för sele. främst för att det är ergonomiskt men också för att det känns bättre, närmare, tryggare.Nu börjar pyret växa ur sin sjal. Dags för en långsjal som inte är lite fastare i tyget. Denna blir lite svajjig. Köpte en aldoria bambu-sjal förut och har inte ångrat mig en sekund! Idag testade vi en ny ställning som kallas för buddah. Då är barnet framåtvänd, det var rätt mysigt och pyret verkade gilla det. Jag hoppas på en långsjal som jag kan ha högre upp i kilona. Det får inte bli svajjigt för mig eftersom jag lätt får ont i ryggen. Men jag älskar sjalen!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback