trött eller hungrig?

Jag vaknade till av pyrets ljud. Hon somnade om men jag är hungrig OCH trött..! Jag kan ju vara trött för att jag är hungrig men också för att bag vaknat tre gånger i natt. Två gånger med ljud och en gång för mat. Om jag äter finns risk att jag inte får sova och om jag sover finns risk att jag inte hinner äta! Idag ska jag träffa några mammor från en grupp. Tyvärr kommer bara två utöver mig men det är ändå trevligt. Det är flera som inte ens svarat. Många träffades innan förlossningen men då bodde jag hete här. En av de som kommer har sagt att hon gärna försöker ses i par. Jippie! En i gruppen är utomlands så hon kan inte komma, övriga tio har inte ens behagat skriva ja eller nej. Jo, en har sagt att hon troligtvis inte kan men att hon hör av sig. Måste fixa golvet och baka innan de kommer. Satte ihop fläkten igår. Skönt att ha det gjort. Om det blir äckligt varmt igen kan vi använda den. Vi bor i en dal så vissa vindar rör sig inte här och då blir det ibland kvavt och äckligt... Men området är lugnt och lägenheten fin (förutom väggar och tak men men...det kan man ju påverka!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback