valmöjligheter.

Pyret somnade tidigt idag. Jag fick se NCIS - ett avsnitt jag inte sett förut! Det finns för och nackdelar med allt...nu är frågan, vilken tid inatt kommer hon vakna? Ersättning kan förberedas och stå i kylen i sex timmar. Pyret kan sova uppemot nio timmar, ska jag förbereda en flaska då? Ska jag väcka henne för att hon ska äta och jag eventuellt få sova längre? Hon har trots allt sovit i två timmar...suck, dessa val! Ingen garanti finns heller. Jag trodde hon skulle vakna vid niotiden för att äta igen men icke..? För mycket mat ger magont också och om jag ger henne mat nu, blir det för mycket då? Nä, jag tror jag går på det jag brukar göra; Låta pyrets tider styra mig. Hon är ju trots allt under året och har full rätt att styra mitt liv, trots att jag emellanåt avskyr det! Jag älskar när vi är två så hon inte kan styra enbart mitt liv utan jag kan säga till sambon att jag inte orkar. Som igår tex. huvudet sprängdes, det blixtrade framför ögonen. Axlarna värkte. Hela kroppen skrek att den inte orkade. Vad hände? Jo, pyret skrek och skrek och skrek. Hunden behövde gå ut osv. Jag klarade det men det var nog med nöd och näppe för tillslut såg jag inte längre, huvudet gjorde för ont. Lyckligtvis inte så ont att jag inte kunde somna. Jag somnade och vi sov så gott som hela natten. Skönt.

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback