MS Perfect.

Min kompis har en kompis, låt oss kalla henne MS Perfect. Det är en tjej med rätt kropp, som ständigt väger sig, sin mat och...aldrig unnar sig godis. Tjejen med ständigt stylat hår och alltid sminkad. Hon har fixat läpparna och sparar pengar till brösten. Hon är sådär perfekt att jag inte ens är avundsjuk utan mest bara tycker synd om henne som inte kan slappna av. Anyway...igår träffade jag min kompis och MS Perfect på en liten tur på stan. Vi fikade efter en stund och hon fick hålla i pyret som var jättelugn nästan somna-lugn! Jag passade på att smita på toaletten och när jag kom tillbaka tänkte jag byta pyrets kissblöja och sen skulle vi gå. Hon sträcker pyret till mig och...hon är blöt! Alltså MS Perfect är blöt... Och inte lite heller utan från byxlinningen till undre delen av bh:n typ! Pyret har kissat och bajsat igenom blöjan!!! På MS Perfect dessutom!!! Såhär i efterhand är det jätteroligt! Haha, av alla människor!?

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback