Bilder, mage och tid.

Tiden går fort ibland och långsamt andra gånger. I helgen tog vi lite bilder på magen. Här är en av bilderna som jag faktiskt blev rätt nöjd med. Och glöm nu inte att jag svettas något kopiöst så nej, jag frös inte. Eller..jo, om det blåste så frös jag... BF är 39+6 vilket innebär att det idag är 5 veckor och en dag till BF. Sätts förlossningen igång så stoppas den inte nu. Normalt är om jag föder inom spannet av 22-50 dagar. Om 50 dagar ska bebis vara ute för man går inte över tiden mer än två veckor i mitt län. Finns enstaka län i Sverige som fortfarande säger tre veckor men det kan innebära fara för bebisens hälsa så de flesta har tagit bort treveckorsperioden och ersatt med två veckor. Ja, kanske är det dags att packa BB-väskan då...


34+3


Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback