Tröttmössa

Pratade med reportern på Svt igår och ska göra en intervju inför ett pilotprogram på tisdag. Programmet är alltså bara ett förslag hittils men jag hoppas att det byggs vidare på och att det då blir ett riktigt program som kommer gå på tv. Mig kvittar det om jag är med på TV eller ej bara jag vet att jag varit med och hjälpt personer som är eller blivit mobbade. Vet att ett program hjälpte mig att hitta sidor på internet för att börja prata och gråta. Det hjälper inte alla men åtminstonde några. Kan jag hjälpa en person är jag glad!

I övrigt är jag sjukt trött idag. Vaknade tidigt och svettades något kopiöst. Varm varm varm. Sen mös jag och sambon lite och efter ett par timmar fick jag tillbaka normal kroppstemperatur och somnade om. Vaknade. Somnade om... osv. När jag vaknade möttes jag av denna underbara syn;


Godmorgon matte!
Får man ens vara så söt?
(Vi tillåter hunden i sängen men inte när vi sover ihop, vilket hon accepterar.)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Guuud så söt!! :)

Vad bra att hon accepterar att inte få vara i sängen när ni båda är där. Det kan vara lite svårt för vissa hundar att förstå när den får vara där eller inte. Men hon är en smart vovve :)



Bra att du säger till. För det avsnittet vill jag inte missa i sånt fall. Håller tummarna för att det ska sändas



Kramisar

2012-03-03 @ 21:41:22
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback