Visst ja!

Börjar ju som sagt troligtvis få vätska i kroppen. Idag när jag stod i duchen så stack det lite i fötterna. Så jag böjde mig ner för att sträcka ut benen lite och ser tio blåa tår. Ropar på sambon som får titta och... ja, han kunde se det också. Då är det väl på riktigt? Så jag fick ringa förlossningen (igen!) och fråga. De trodde inte det var någon fara och jag fick (efter fem timmar) prata med en läkare som sa att om det skulle hända med enbart ett ben skulle jag åka in men sålänge det är båda så är det högst troligt ofarligt och beror säkerligen på vätska. Använder jag stödstrumpor? Jo, det gör jag. "Bra, sätt på dem i morgon bitti igen" Så nu blir det skärpning med stödisarna, lite oftare helt enkelt. Använder dem ett par gånger i veckan men nu blir det hårdanvändning. Synd att de är så jobbiga att sätta på!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Låter lite läskigt. Tänk så mycket underligt det kan hända med kroppen under olika tillfällen.. Skönt att det är ofarligt!

Förstår att det känns som om du är redo nu om du har så ont. Min gissning om en vecka extra var inte så populär alltså ;)



Kramisar

2012-03-11 @ 17:18:54
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback