Början av maj.

Nu är det maj och det börjar sådär... Sambon sa igårkväll att han inte mådde så bra. Han la sig på kvällen och jag fick ta pyret, tji för våra rutiner! Skittrött tänkte jag att detta tamitusan ska funka! Kroppen gör ont av trötthet men pyret somnar och jag likaså. Vaknar på natten, inte av pyret inte utan av att sambon inte är i sängen. Går upp och ser honom i badkaret?! Då har han gått och blivit magsjuk. Spyr och skiter. Ut kommer skiten iaf... Så jag fick försöka agera hjälp mitt i natten. Han hade vaknat av att han bajsade..? Så jag fick fixa sängen och så... Sen skulle jag ta pyret när hon vaknade och köpa blåbärssoppa men sambon hann somna så jag sket i det. Somnade om. På morgonen mår han bättre men inte alls bra. Han har sovit hela dagen och pyret har varit vaken så gott som hela dagen. Mamman är slut. Huvudvärk som smyger och trötthet utan dess like. Pyret somnar ibland men så fort jag lägger ner henne så vaknar hon... Nu är jag trött och vill vila sen ett par timmar tillbaka..?

Hon vägrar sova i annat än bärsjalen när jag rör mig (går)... Nu ska jag testa att lägga ner henne igen. Önska mig lycka till! antingen sover jag en stund eller.. så får jag återigen ta pyret... Kan nog somna ståendes...

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback