Trötthet leder till förvirrade människor.

Tänk på det nästa gång ni ser eller träffar en förvirrad människa! Igår var jag trött. Natten hade ju varit bra från pyrets sida men sambon sov kasst och då även jag. Trött som jag var gick jag ut med pyret i bärsjal och hunden i koppel för att ta mig till affären och köpa blåbärssoppa. Väl inne i affären undrar jag vad det är för svart på min sida....Hunden! Jag har alltså, gått in i affären med hunden??? Det var sådär sjukt som i en dröm. Ingen sa något, ingen kollade konstigt eller något..? Jag fick gå förbi kassorna och ursäkta mig...Sen gå in igen och handla. Pinsamt! Men visst skrattar jag åt det. Trötthet är farligt.

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Du är för skön <3

2012-05-09 @ 17:35:09
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skrattade rätt ut när jag läste, såg det framför mig - kunde lika gärna hänt mig vilken dag i veckan som helst :D

2012-05-12 @ 22:35:51
URL: http://lathundarna.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback