platå

Jag har en arbetsplatå just nu. Jobbet känns tungt. Jag känner mig omotiverad. Livet i övrigt känns roligare att leva. Jag som brukar älska arbetslivet?! Så mycket motstånd, så lite tid. Jag känner mig tyngd. Tanken på att inte jobba ger mig ångest, jobba vill jag. Men detta jobb, just nu, är tungt. Mycket är man inte överens om, det är tungt. Arbeta ihop ett nytt arbetslag från något som inte fungerar. Alla vill göra på sitt sätt. Kör över är metoden som gäller. Hur ska vi bli eniga då? Jag tror visst det blir bättre snart men det går så långsamt... Det är väl så i vården.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Låter nästan som min arbetssituation! Alla jobbar på sitt sätt. Trist när det inte går att komma överrens! Förhoppningsvis hittar ni en lösning snart..

Kramisar

2012-11-11 @ 18:32:21
URL: http://allt-om-inget.bloggplatsen.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback