samma tid

Samma tid som förra året börjar tjafsen... Jag börjar bli så trött. Sambon frågar vad problemet är. Jag får inte sova. Jag känner att jag är den enda som lagar mat utan inspiration numer eftersom min mat sällan blir uppskattad. Jag är den som städar. Jag jobbar. När ska jag få bebistid? Jo, på nätterna! Då får jag ta hennes vaknande, oftast. Om jag ber om avlastning är det suck och slow motion så pyret skriker mer och jag vaknat. Vår kommunikation är död. Jag är så trött och frustrerad att allt jag gör är skriker. Sen tycker sambon att man kan borsta av saker från axlarna och bara gå vidare. Men han blir ju inte den som städar, fixar jobbar, sover dåligt osv...klart man kan släppa då. Jag är trött och bitter, jag erkänner.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag förstår att du är trött och bitter! Som det låter nu är du nästan ensamstående redan..
Trist att det inte fungerar, ibland kanske man mår bättre isär. Går det för länge kanske ni blir rejält ovänner istället. Inte kul för lilla pyret om det blir så. Tänk på dig själv och pyret först. Vad skulle ni må bäst av?

Sv.. Hanhund valde vi av flera själ. Först och främst så slipper man löpningen och tråcklingen med det. Sen blir det mer olikt Doris. Han är lik nog som det är..

Kramisar

2012-11-17 @ 12:00:08
URL: http://allt-om-inget.bloggplatsen.se
Postat av: Sussi

Det märks att ni i grund och botten tycker mycket om varandra. Annars skulle man inte kämpa så som ni gör. Hoppas parterapin hjälper. Ibland gör de det. Om inte annat kanske man får ett annat perspektiv på saker och ting, vilket inte är helt fel. Håller tummarna!

Kramisar

2012-11-21 @ 20:39:51
URL: http://allt-om-inget.bloggplatsen.se
Postat av: Sussi

haha som det verkar var du helt ensam om den tanken. Alla andra verkar hålla med om att det ser ut som nåt som kommer ur baken..

Ha en härlig helg
Kramisar

2012-11-24 @ 17:42:10
URL: http://allt-om-inget.bloggplatsen.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback