jag lever

Jobb. Familj. Hund. Lite mycket just nu. Känner sån saknad av vänner att umgås med. Vill ha det där...speciella. Komma hem till folk på middag. Komma hit folk på middag. Förra veckan hade vi fredagsmys hos oss. Vi hade så rent och fint så jag bara kunde njuta. Älskar när vi har det fint hemma. Sambon har inte samma syn på städning som jag och jag vägrar göra allt själv men hemmet förfaller tyvärr då. Jag fortsätter kämpa, trots att jag lovat mig att inte kämpa. Det tar för mycket energi. Nya jobbet är speciellt. Jag har INGEN förståelse för att man drar ner så mycket på människor och vård/omsorg. Men bit i sura äpplet och förbättra. Vissa kollegor skulle behöva sig en tankeställare men oj så trevliga de är mot chefen på apt (arbetsplatsträff (möte))... Pyret sover i regel ok men min sömn...lag vaknar flera gånger per natt. Pappalediga sambon slipper ta nätterna, mamman tar natt och jobb för suckarna är jobbigare än att ta pyret. Oavsett vilket är sömnbristen pest. Men det där sura äpplet var det...!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback