Besök av SVT.

Imorgon skulle jag träffa gamla klasskompisen för att kolla igenom skolkatalogen efter någon som kunde tänka sig ställa upp som mobbare hos svt. Idag ringde svt och frågade om de fick filma mötet. Låter seriöst nu, undrar om det är på riktigt nu eller fortfarande under utveckling?

Jag är trött i vilket fall som helst! Vi har städat hemma idag så kartonger inte står överallt i lägenheten när de filmar. Bra förberedelse inför visningen av lägenheten också. Spännande.

Vi hade en intresserad som ville göra snabb affär. Vi sa ett jäkligt högt bud (200 000kr över det sk. accepterade) och han avvaktade men var fortfarande intresserad. Han försökte med en sådan fjuttig höjning som 45 000. Vi vill ju känna att det är en bra affär vi gör om vi ska ställa in budgivning och visningar så...nej!

Men nu är det dags att sova. Jag är trött och imorgon är en lång dag med extrainsatt BM-besök och filmning. Får kamma hunden och dra en extra omgång på golvet då hon som ska intervjua mig tydligen är allergisk mot hund. Lyckat värre!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback