♥ Vårtecken?

Jag tror våren börjar närma sig. En sak som ska ske är ju att snön ska försvinna och större delen av landet är utan snö numera så det borde vara ett tecken. Det andra tecknet är att det är plusgrader som närmar sig tvåsiffrigt. Tolv-tretton grader sådär. Ja, det kriteriet är nog också passerat. Så har vi lukten. Vår luktar surt, torrt, fukt... ja, det luktar annorlunda! Sen har vi vissa blommor som börjar komma upp tidigt. Cyklisterna ökar i antal. Folk börjar motionera genom att springa och powerwalka. Men detta är nog ändå det definitiva vårtecknet;


Välkommen pollensäsongen!


Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja, nu kan det inte vara på något annat sätt än att våren är här! Blir det ett bakslag nu så blir jag ordentligt besviken. Jag vill ställa fram utemöblerna och sitta ute och njuta i solskenet.



Jag vet att jag borde köpa nät eller galler. Det är bara det där med att få arslet ur..

Jag får ta mig tid i helgen och försöka åka och titta efter sånt. Borde nog finnas på Biltema eller nåt sånt?



Kramisar

2012-03-15 @ 20:01:53
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: Sussi

Förresten.. Glömde!

Vilken vacker bild på dig och magen du har som header. Snyggt när det var i svartvitt.



kramisar

2012-03-15 @ 20:02:30
URL: http://allt-om-inget.bloggagratis.se
Postat av: S

... för att inte glömma när de sopar trottoarer och gångbanor! Vilket de börjat göra. Såå skönt!

2012-03-16 @ 18:28:20

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback