Försöker.

Jag försöker tänka positivt idag. Ibland känns det lättare än andra gånger och det kan förändras på så kort tid! Sambon tog fram mat till i eftermiddag, skönt att slippa tänka på det = positivt. Sambon ringde för att fråga hur jag mådde = bra. Jag kom upp ur sängen = bra. Hunden har varit ute på promenad = bra. Julgardinerna är uppe = bra.

Det känns som om det är lunchtid men efter en snabb koll på klockan inser jag att klockan är mer än så, närmare bestämt tjugo över två. Hur kan man ha så fel? Sov tolv timmar inatt, en mardröm väckte mig eftersom jag skrek i drömmen vilket innebar att jag faktiskt vaknade av att jag gjorde ljud i sömnen. Jag skrek inte på riktigt men kraften för att göra de ljuden var som att skrika under en lång tid, troligtvis pga. morgonrosslet i halsen. Sambon la armen runt mig och sen somnade jag om. Vet inte om jag börjar bli sjuk eller vad det beror på, läskigt var det.

Efter en helg med fullt ös så känner jag mig helt förstörd. Jag avskyr känslan av att orken tryter. Jag tycker om att ha många bollar i luften och sen jag blev gravid orkar jag inte lika mycket. Imorgon ska jag träffa BM för att prata om mitt mående.

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback