flow

Jag trivs bra när det bara flyter. Nu har jag bakat två uppsättningar bröd till lördagens namnkalas för pyret. Igår blev det handling och en omgång bröd. Detta borde väl ändå räcka? Sen blir det en tårta, kanske några cupcakes om jag vill ^^ Har hunnit måla spjälsängen en omgång till så nu är det en kortgavel och finlir. Det blir inte snyggt. För är det en sak jag insett är det att spjälsängar ska spraymålas! Men den blir rätt färg och vafan gör det om det runnit lite färg här och var? Om hundra år bryr sig inte en jävel! Hoppas kunna få ihop en gästsäng också för tydligen får vi gäst i helgen. Men det är i samma rum som jag målar spjälsäng. Kanske är bra att måla lite vägg där tapeten släppte när vi målade taket. Det är pyrets rum som kommer agera gästrum. Där ska skötbyrån troligtvis stå så vi kan få in spjälsängen i vårt rum. Den lilla barnsängen hon har börjar snart bli för liten. Egentligen går den att dra ut men den är för låg så fort hon kan sitta, vill inte ha en unge som faller över kanten. Däremot älskar jag sängen så jag hoppas pyret kommer ha den framöver igen. En ny bärsjal gjorde jag igår också, är så sjukt nöjd!!! Ja, idag mår jag bra!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback