livsviktig sömn

Pyret sover hela nätter så jag borde inte klaga. Men när ska jag hinna måla spjälsängen om hon inte sover ordentligt på dagen? När ska jag diska, laga mat och äta? Gå på toaletten i lugn och ro? Jag stressar sönder mig. Hon vill inte vara själv direkt. Aktiveras till tusen. Babygym? Max två minuter... Babysitter? Ja, med något i handen, när den ramlar ut blir vi sura... Jag kan inte slappna av med en grinig bebis. Ett tag gick det bra, nu är vi tillbaka i grinigheten igen. Min misstanke är tänder, det gör inte pyret mer mysig för det. Hon sover inte mer heller...

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback