utanför mallen.

Min barnvakt idag meddelade att hennes pyre då inte satt lika stadigt och tidigt som mitt pyre. När hon meddelade att hennes pyre satt i sittdelen först vid fyra-fem månader (mitt pyre tvingade jag att ligga ner till 2,5 månader...) och stadigt. Mitt pyre sitter stadigt, ibland tar jag inte ens upp ryggstödet eftersom jag vet att hon ändå kommer somna snart... men hon sitter kvar. Backe upp och backe ner. Över kullersten och gupp. När hon faller vet jag att hon är trött. Fyra och en halv månad är hon. Stadigt har hon suttit ett tag. Hon gallskriker dock och gnäller mest hela tiden. Det är inte mycket effektiv vagn-tid hon har men stadig ändå! Eftersom hon gnällt så mycket så har vi testat en sak. Jo, i helgen när sambon var hemma skulle vi till affärn och handla, då testade vi framåtvänt. Vilken hit! Utan gnäll hela promenaden (förutom första delen av promenaden då hon gnällde innan vi vände vagnen)... Det är bara inse faktum. Mitt barn är inte som alla andra barn. Eller som BVC:s drömbarn... mitt barn utvecklas i sin egen takt. Alla andra barn verkar rulla runt på golvet. Kan pyret skita i det så gör hon gärna det. Hon har hellre en bitleksak sittandes på golvet eller i sängen och tuggandes. Ja, det är mitt pyre det. Varför följa en färdig mall när man kan göra en egen?

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback