bäst och bäst?

Alla föräldrar gör det de tror är bäst för sina barn.
 
 
 
Ibland är det en såndär "ah-känsla" när man hör något. När jag hörde ovanstående mening insåg jag att man lägger sig i folks liv för mycket. Jag försöker intala mig att folk faktiskt gör det de tror är bäst för sina barn. Vissa smiskar sina barn, för att de tror det är bra. Jag tror inte det är bra. Jag förstår tanken bakom det men jag håller inte med. Nu är det olagligt så man ska reagera men de tror att det hjälper till i uppfostran. Nej...tröttbabbel. Läs första meningen. Tänk på orden. Smält meningen. Gå vidare i livet. Föräldrar; Ni gör det ni tror är bäst!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback