ond cirkel.

Pyret skrattar högt numera. Härligt att höra. Hon sover förhållandevis bra men  jag är så trött på detta vaknande att jag mår dåligt. Emellanåt väldigt dåligt. Jag glömmer att äta. På morgonen ska pyret ha mat, hunden ska ut, hunden ska ha mat och sen ska jag ha frukost och samtidigt vill pyret ha uppmärksamhet så oftast hamnar jag med henne och sen ska hon sova. Då kanske jag passar på att äta frukost. Om jag inte skyndat i det innan. Lunch, det glömmer jag 97% av gångerna. Middag kan bestå av en chokladkaka och väldigt väldigt sällan riktig mat. Idag skakade jag av utmattnig, inte konstigt. Jag behöver få bättre rutiner men jag måste få ork för det. Jag bara glömmer bort att äta och då blir dagarna såhär. Usch, en riktigt ond cirkel...

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback