jaha

Vi sov hela nätter i två veckor. Pappa åkte till gamla hemstaden för att jobba i fyra dagar. Då börjar vi låta när vi sover. Vakna på natten osv. Trött mamma siktar vi på? Eftersom jag precis varit sjuk och snorar ännu så kan jag lugnt säga att bamyl koffein är min kompis mot huvudvärken. Jag är förundrad över hur lång tid jag klarat med sömnbrist och utan huvudvärk. Men vi har ju alltid avlastat varandra! Sambon har ju tagit sitt ansvar. Ibland har jag däremot känt att sambon är lat! Om jag ger pyret mat tycker jag att han kan göra något annat vettigt...men ne? Ibland ger jag honom maten för att själv kunna fixa disk, mat eller tvätt! Gå ut med hunden är också något jag upplever mig behöva tjata om...

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback