Det var det där med att sova...

Jag fick ganska smart efter förlossningen en lite obehaglig känsla i nedre regionerna. Den känslan har hållt i sig. Var hos vårdcentralen igår och det visade sig att jag gått i nästan sju veckor med urinvägsinfektion!!! Skrev ut det på facebook (varför jag nu gjorde det?) för att få två snabba svar; det hände mig med! Det finns nog fler än så och det känns inte helt ovanligt när vi är tre på min lilla Facebooksida som haft det! Men hur kissnödig tror ni inte jag är när pyret inte somnar på natten?? Snart 45minuters knipande. Om jag gör mina knipövningar? Eh, jag har inget direkt val. Väcka bebis med extremt ljus på toaletten eller låta henne skrikvakna sig själv alternativt knipa. Svårt val? Nej. Sov unge, sov!

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback